Een spannende thuiswedstrijd

Avanti E2
Elshout E2
17-03-2018

Buiten maakte de wind deze dag steenkoud, binnen werd er vandaag nek aan nek gestreden voor de overwinning door zowel Avanti als Elshout. De wedstrijd begon met een prachtig goal van Faya waarna er al snel 2 tegendoelpunten van Elshout volgde. Gelukkig was daar Jules om de stand weer gelijk te trekken en een goal van Beike en Jens om even lekker op voorsprong te komen. Tegen de rust kwamen daar echter 3 tegendoelpunten van Elshout tegenover te staan waardoor we de pauze in gingen met een tussenstand van 6-5. Na rust werd het een nek-aan-nek race qua doelpunten en werd er om en om door zowel Elshout als Avanti gescoord. De spanning liep dan ook hoog op en met nog 4 minuten op de teller stond het gelijkspel (11-11). Elshout wist daarna kort op voorsprong te komen, maar door 2 fantastische goals van Faya en Armin in de laatste minuut werd het na een harde strijd toch een prachtige overwinning voor Avanti met een eindstand van 14-12. Het was een mooie wedstrijd om naar te kijken, die tot het eind spannend bleef. Hard gewerkt allemaal!