Goed gedaan vandaag!

Avanti F3
24-02-2018

Wedstrijdverslag zaterdag 24 februari 2018

Vandaag had onze F3 wedstrijd tegen HV Dongen. Eigenlijk zou deze zondag zijn, maar door een probleempje met de zaalhuur moesten we schuiven.
Eerste instantie hadden we te weinig kids, maar met de hulp van Lynn uit de F2 en de hulp van Noah die net 2 proeflessen had gehad, hadden we een team van 6.

De eerste helft ging fantastisch! Dongen en Avanti waren goed op elkaar ingespeeld. Avanti was zelfs wat sterker in de aanval en ook in de verdediging. Filip stond veel vrij waardoor hij al vrij snel de ruimte had om te scoren!
Binnen 5 minuten had Noah ook zijn eerste doelpunt gemaakt. Strak onder in de hoek. Kort daarna volgde Maxim ook met een mooi doelpunt.
Lieke stond als eerst in het doel en stond dapper haar mannetje. Wat lette ze toch goed op het doel als Dongen in de aanval ging. Steeds keurig op tijd terug en ook een paar doelpunten tegengehouden. Filip stond het tweede deel van de eerste helft in het doel Ook hij hield de ballen keurig tegen.
Aan het eind van de eerste helft stond het 5-5. Super knap!
De tweede helft was Dongen meer op de voorgrond. Vrij snel scoorde Dongen weer een punt, waarna er nog een aantal volgden. Maxim en Lynn hebben de tweede helft gekeept. Ze letten keurig op, hielden veel ballen tegen, maar uiteindelijk had Dongen meer de bal.
We hebben de wedstrijd afgesloten met 11-6 voor Dongen.
Maar wat een kanjers. Elke wedstrijd worden ze weer wat beter. Ze zien elkaar meer, spelen goed over en proberen goed vrij te staan!
Op naar de volgende wedstrijd!