Avanti e2 thuis tegen Elshout e1

Avanti E2
Elshout E1
09-12-2017

Een op papier moeilijke wedstrijd stond ons te wachten.
Op tijd omkleden en een goede warming -up en dan moesten we vol aan de bak. Onze gele trein zou vandaag flink getest worden .
We begonnen met Armin op doel , wat erg goed uit pakte want hij bleek in vorm en hield veel ballen tegen.
Elshout speelde hoog tempo waardoor ze het eerste doelpunt konden maken. Maar onze Avanti toppers konden mee in het tempo , snelle ballen , jammer af en toe werden ze niet goed gevangen , maar als het goed ging kwamen daar toch ook doelpunten voor ons uit voort.
Het was Ruby die de aansluittings- treffer maakte en dat gaf iedereen moed ! Erg leuke pogingen van Steffen die helaas niet met een doelpunt werden beloond. Een goede wissel bracht Jens in het veld en die wist makkelijk en vaak het doel te vinden , nog een stuiterbal op doel en het fluitsignaal voor de rust klonk al weer. Het harde werk werd beloond met een rust stand in het voordeel van Avanti 5-4 !!!
De tweede helft hadden we Faya op doel . Weer werd er snel gespeeld en moesten we erg hard werken voor onze doelpunten. Bij Elshout ( wat toch met wat meer ervaring )de afwerking van doelpunten hoog wist te houden is dat jammer , dat de einstand 9-11 werd , maar avanti heeft erg , erg goed gespeeld en de volgende wedstrijd gaan we er weer voor.