Onze kanjers!

RED-RAG/Tachos F2
Avanti F2
19-11-2017

Vandaag waren we in grote getale aanwezig. 9 stoere Avanti kids stonden paraat om tegen Tachos te gaan winnen.

Helaas liep het net iets anders. In de start van de wedstrijd scoorde Tachos vrij snel een aantal keer achter elkaar. Ze waren duidelijk meer aan de bal en Avanti liep snel achter. Maar wat probeerden ze goed de bal weer terug te veroveren. Fantastische keepers en geweldige verdediging.

Als eerste was Thijs keeper. Zodra hij maar dacht dat ze in de buurt kwamen, vloog hij weer op het goal af! Die knapperd heeft gewoon 5 ballen tegengehouden. Zo ook Lisa die na Thijs in het goal mocht. Die stoere meid hield er ook zomaar 6 tegen. Fanatieke Lotte en Wies probeerden de bal steeds goed binnen te houden en maakte daarvoor mooie slidings!

Maxim stond actief in de verdediging. Telkens als hij de bal naar de eigen helft zag gaan, vloog hij terug met zijn handen omhoog. Janne en Ziva zagen ook goed waar ze moesten verdedigen.

Na de rust herpakte Avanti zich en gingen meer in de aanval. Als eerst scoorde Lotte met een heel mooie bal. Kort daarna probeerde Wies het nog een keer. Maar dat lukte net niet. Ook Lenny heeft nog een mooi doelpunt gescoord! Terwijl ze ook nog in het doel stond en er nog zomaar 3 tegenhield. Bram stond zijn mannetje ook in het doel. Hij hield er zomaar 5 tegen. Lisa maakte de wedstrijd af met haar 3 doelpunten. En zo hadden we toch maar ineens 5 punten in de tweede helft.

De kinderen hebben het niet zomaar weggegeven. Ze hebben hun best gedaan en er hard voor gewerkt!