Super spannende zondag

Blauw Wit E1
Avanti E2
29-10-2017

De wintertijd is in gegaan dus konden de “bananen” uitgerust beginnen aan de wedstrijd die om 10.00 uur begon.

Echt uitgerust waren ze niet want ze moesten echt even wakker worden. Zo werd het al snel 2-0 voor blauw wit. Jules stond super goed te keepen maar blauw wit speelde zo goed dat Jules geen schijn van kans had. Langzaam aan werden onze kids wakker en begonnen ze goed over te spelen en konden ze ondanks de goede verdediging van blauw wit en de hele goede keeper, terug komen met een ruststand van 3-3. De ruststand gaf ook echt aan hoe de wedstrijd was, nml. echt aan elkaar gewaagd.

Na de rust kwam ons geheime wapen Lynn in het doel en hield knap een aantal gemene balletjes tegen.
De spanning steeg bij de toeschouwers en het werd erg onrustig op de tribune.
Gelukkig bleven de kids goed overspelen, kansen zoeken en met nog 5 minuten te spelen werd het 4-5. De laatste 5 minuten werden super spannend, het publiek werd nog onrustiger en de e2 begon steeds slordiger en gehaaster te spelen. Maar uiteindelijk bleef de stand 4-5 en namen wij de winst mee naar huis.