Na een spannende wedstrijd gingen er twee punten mee naar Drunen!

handbalshop.nl/Witte Ster E1
Avanti E2
24-09-2017

We vertrokken op deze zonnige zondagochtend ruim op tijd richting Waspik. Jules en Maartje konden er vandaag niet bij zijn, dus we hadden vandaag twee wissels op de bank. Eva startte in het doel de eerste helft. We onderschepten de bal de eerste helft vaak en kwamen we mede dankzij goed verdedigingswerk/keeperswerk op een 0-4 tussenstand. De tweede helft mocht Ruby keepen. Helaas verslapten we de eerste fase van de tweede helft toch een beetje. Een paar minuten voor tijd was het zelfs 7-7.....! Gelukkig bleven we ons koppie erbij houden en hielden we de bal goed in het team. We bleven goed overspelen, onderschepten de bal, verdedigden als leeuwen(innen) ons doel en scoorde Armin in de laatste minuut twee maal mooi vanaf de hoek en werd de eindstand 7-9!!!!
Wat een spannende wedstrijd! Het was fris in de sporthal, maar na de wedstrijd hadden we het allemaal toch een beetje warm gekregen van deze wedstrijd!!
Super goed gedaan allemaal!!! Gefeliciteerd met deze knappe overwinning!