Eerste wedstrijd van de competitie

Avanti DMW1
MOK DMW1
20-09-2017

Vanavond was de eerste wedstrijd van ons nieuwe seizoen buiten tegen MOK. We hadden het weer mee, het was een lekkere temperatuur en droog. Eerst de dames van team B aangemoedigd en vervolgens begon onze wedstrijd. De eerste helft hadden we nog wat opstart problemen, wennend aan de nieuwe samenstelling gecombineerd met wat pech in afronding van de bal en de scherpe afronding op goal door de tegenpartij bracht ons met 8-3 achterstand de rust in.

Een enkeling onder ons had het enorm koud, wat bleek te wijten aan een ´ijszak´ die verstopt op de reserve bank lag. Ook onze lachspieren werden zo niet vergeten.

De tweede helft verliep enorm goed, er waren hele mooie momenten van samenspel te zien en we hadden elkaar gevonden in het veld. De hoeken starten goed in waardoor er ruimte gecreëerd werd in het midden wat mooie doelpunten opleverde. De tegenpartij zag ons steeds beter worden, wat voor de nodige irritatie bij hun zorgde, wat ons juist deed opleven. De tweede helft hebben we gewonnen met 8-5!

Na de wedstrijd nog kunnen kiezen tussen een té koude of té warme douche of beiden, daarna was het tijd om afscheid te nemen van Liezet bij de recreanten en de verjaardagen van Ester en Marcella nog te vieren. We hebben hiermee ook derde helft ruimschoots gewonnen deze avond!