E2 tegen Elshout

Elshout E2
Avanti E2
16-09-2017

Afgelopen zaterdag mocht de E2 weer het veld in. Nu bij onze buren. Dus om 10.15 op de fiets richting Elshout. Zo hadden de kinderen en ouders gelijk een warming-up gehad.

De wedstrijd begon op tijd en we waren gelijk wakker.
Lynn in de goal, Beike, Faya, Armin voor verdedigen, Jules en Eva achter. De 3 voor deden hun taak voortreffelijk. Pak die bal er maar tussen uit en dat deden ze. En als er dan toch iemand door kwam stonden daar nog 3 kanjers. Ook als er werd gewisseld was er geen verslapping. Jens, Ruby, Maartje en Steffen deden ook wat er gezegd werd.
Helaas kwam Faya lelijk te val in de eerste helft. Ze was erg geschrokken. Gelukkig kon ze nog wel met shoot-out meedoen.

Al met al was het een leuke wedstrijd om te zien. Aanvallend leuke aanvallen en ze zagen elkaar goed vrij staan. Na de wedstrijd hadden we nog een lekkere traktatie, omdat Maartje jarig was. Op naar de volgende wedstrijd! As zondag uit bij Witte Ster om 10.50 uur.