Laatste wedstrijd van het seizoen

O.H.C. '01 DMW1
Avanti DMW1
06-06-2017

Dinsdag 6 juni mochten we weer een potje handballen. Het was voor ons wel een ongewone dag want normaal spelen we op woensdag of donderdag. We waren van plan om de laatste wedstrijd goed van start te gaan mede omdat we tegen de kampioenen moesten. Al snel was het duidelijk dat het een pittig potje handbal zou worden. In het begin ging het gelijk op maar na een paar schoten op goal die van ons op de paal/lat belanden scoorden OHC wel in de goal. De rust stand was 7-3. Na een rustpauze (om onze frustratie weg te drinken) begonnen we aan de tweede helft. We hadden afgesproken dat we ons eigen spel zouden gaan spelen dat is de bal langer in ons bezit houden en de cirkel spelers meer aan spelen. Hierdoor ontstonden mooie aanvallen met nog mooiere doelpunten. Al met al hebben we een mooie wedstrijd gespeeld met veel strijd en passie. Mede doordat we ons eigen spel gingen spelen hebben we de tweede helft dan ook gelijk gespeeld. Het is dat de kantine niet open was anders hadden we nog een helft gewonnen, namelijk de derde helft. Meisjes ik ben super trots op jullie! ... en niet alleen op jullie maar op alle dames recreanten want we hebben het met z'n allen gedaan. We zijn geƫindigd op een mooie tweede plaats.

Groetjes van een super trotse coach