eerste buitenwedstrijd na succesvolle binnencompetitie

Avanti Gemengd F1
Elshout F1#
29-04-2017

Scheidsrechter:   Esther Lameijn (S)
Na een succesvolle binnencompetitie moesten onze kanjers na een maand weer een wedstrijd handballen. We begonnen gelijk met een op voorhand lastige wedstrijd tegen de F1 van Elshout. Beike en Eva konden er deze wedstrijd niet bij zijn dus moesten we het doen met de 7 andere kanjers. Na een korte warming-up stonden ze er klaar voor. Iets wat gespannen begonnen ze de wedstrijd. Het liep eerst aardig gelijk op. Beide teams waren goed aan elkaar gewaagd, er werd nog niet zo snel gespeeld omdat er vaak gekozen werd om te dribbelen ipv over te gooien. Faya stond in het doel en hield veel ballen tegen. De tussenstand was 7-4 in het voordeel van Avanti. Na rust moesten we even op de scheidsrechter wachten en werd er onderling de nodige grapjes gemaakt maar daarna was het weer serieus aan de bak en werd er hard gewerkt en mooie combinaties gemaakt. Armin stond in het doel en hield veel ballen tegen en verdedigend werd er hard gewerkt omdat Elshout vaak rond de cirkel te vinden was. Maar Avanti liet zich niet gek maken en ook in het goal van Elshout vielen er veel treffers. Helaas heeft niet iedereen deze wedstrijd kunnen scoren maar er werd wel goed samen gewerkt. De eindstand was 14-7.