De eerste buitenwedstrijd weer......

Goodflooring/H.M.C. Raamsdonksveer DMW1
Avanti DMW1
11-04-2017

Afgelopen dinsdag mochten de dames recreanten weer een wedstrijdje spelen. Dit maal moesten we uit naar HMC.

Helaas konden Liezet en Miriam niet meedoen om verschillende redenen, maar gelukkig waren Angelique en Kelly bereid om ons uit de brand te helpen. Dus met 1 wissel op weg naar Raamsdonksveer. Thuis hadden we gelijk gespeeld, dus we waren gewaarschuwd.

De eerste helft ging gelijk op qua doelpunten, maar de lat en paal raken waren wij toch de beste in. Eigenlijk hadden we al dik voor moeten staan. In de rust kon Corry alleen maar zeggen, ga zo door en maak de doelpunten ipv de paal en de lat te raken. De verdediging zit goed dicht en hou dit vol.

De 2e helft ging qua scoren wel beter. Een paar mooie break-outs van Angelique en Ester bracht de eindstand op 6-11. Geen beste wedstrijd, maar wel de punten!

Nu donderdag trainen en dan mogen we 19 april as weer de wei in. Ditmaal thuis en tegen HVM. Om 20.30 uur begint de wedstrijd. Komen jullie ook?