Software Society Avanti DS1 - Dongen DS 3

Software Society/Avanti DS1
11-03-2017

Scheidsrechter:   Frishert, J
Zaterdagavond speelden de dames van Avanti om 21:00 een wedstrijd tegen Dongen. Voordat de wedstrijd van start ging, hebben de dames een goede warming-up gedaan en hoe kan je jezelf het warmste maken? Door even lekker te dansen! De lol en het plezier in het team is erg belangrijk. Maar de dames moeten oppassen, want binnen het team is algemeen bekend dat de dames op zaterdagavonden wel eens de concentratie kunnen verliezen. Ze hebben natuurlijk allerlei leuke feestjes waar ze nog naar toe moeten. De dames mogen zichzelf wel even een complimentje geven. Ze lieten namelijk in de eerste 5 minuten zien dat ze toch echt te sterk voor Dongen waren. Geestelijk en fysiek waren de dames echt een maatje te groot voor de dames van Dongen. De ballen vlogen om de oren van de keepster! De ruststand was dan ook 6-18.

De tweede helft begon en de dames gingen weer als een rode golf vooruit (ze hadden de uit shirts aan, want Dongen is ook geel) en ze liepen er zo overheen. Ook stond de verdediging weer goed dicht. De dames hielpen elkaar wanneer dat nodig was. Her en der ontstond er wat onrust binnen het team. De dames waren het niet altijd eens met de scheids zijn beslissingen, maar de scheidsrechter is de baas dus ze moesten de monden dichthouden en focussen op het spel. Helaas vielen er hierdoor wel een paar 2 minuten. Uiteindelijk was de uitslag: 15-35 in het voordeel van Avanti!

De dames hebben ook nog een leuk cadeautje gehad van de sponsor! In de rust kregen ze te horen dat er een verrassing voor de dames klaar stond als ze de 30 doelpunten zouden halen. Dit is natuurlijk gelukt en waar kan je vrouwen het meest gelukkig mee maken; chocolade! Janneke Musters en Demi Koppenhol waren de gelukkige om een lekker Software Society chocoladereep op te eten. Zij hadden de 15e en de 30e doelpunt gemaakt!
Eet smakelijk dames.

Doelpunten: Eva 11x, Demi 6x, Janneke 5x, Tess 2x, Renee 2x, Marit 2x, Mandy 1x, Mirte 1x