onze kanjers zijn er klaar voor, al die hendjes de lucht in!

R.H.V. F2
Avanti Gemengd F3
05-02-2017

Vanmorgen eerst een warming up bij Onder de Bogen, met z'n allen achter een loslopende kip aan.

Wie 'm zou vangen, zou bovenaan het wedstrijdverslag komen, maar helaas geen vangst!

In de wedstrijd was er wel goede vangst, van ballen!

Helaas niet van punten.

Onze kanjers Guusje, Lisa, Lynn, Wies, Thijs, Lenny en Sander waren allemaal even fanatiek vandaag.

Coach Harold aan de kant om de kids te ondersteunen.

Helaas waren de red devils van de tegenpartij RHV hun te vlug af.

Thijs begon de eerste helft als keeper.

Een mooie kans ziet hij wanneer hij Wies vrij op de cirkel ziet lopen, helaas geen kans om te gooien voor Wies.

Lisa probeerde verschillende goede keren uit de linkerhoek een balletje te gooien, jammer Lisa volgende keer beter.

Lenny neemt Thijs over als keeper. Ze houdt de ballen scherp in de gaten.

Guusje krijgt het verschillende keren voor elkaar in de aanval de bal te pakken van de tegenpartij en maakt goede stappen richting de goal.

Enkele keren zelfs zonder keeper in de goal maar dan wacht ze af totdat de keeper er staat en speelt ze graag nog over aan haar teamgenootjes. Volgende keer gewoon de bal richting de goal Guusje!

Guusje neemt het keeperswerk van Lenny over. Lisa krijgt goede kansen.

Sander weet goed te verdedigen en houdt zijn handjes de lucht in.

Lynn kijkt graag nog even rond aan wie ze de bal wil overspelen, haar moeder roept nog "liefst vandaag nog"

Wat doen ze toch allemaal hun best.

Ruststand 0-7

Guusje houdt haar plaatsje in de goal.

Er worden veel kansen gezien en er wordt goed overgespeeld.

In de verdediging weten ze allen hun plekje te vinden en pakken het goed aan.

De bal komt helaas enkele keren in de handen van de tegenstander.

Lynn sluit de wedstrijd in de goal. Een mooie bal die ze tussen haar benen weet tegen te houden.

Wies vliegt van links naar rechts over de cirkel maar vergeet de bal in de gaten te houden.

Eindstand 0-12

Super gedaan allemaal, alle minuten van de wedstrijd even fanatiek jullie, daar zijn we trots op!

Avanti Powerrrrrrrrrrr