heel hard gewerkt, helaas zat het er niet in...

White Demons F1
Avanti Gemengd F2
17-12-2016

Vandaag mochten Nienke, Dione, Bram, Eef, Guusje, Stephanie en Mila aan de bak tegen de F1 van White Demons.
Het beloofde een zware wedstrijd te worden, gezien het leeftijd- en lengteverschil.
Maar jullie lieten je hier niet door afschrikken en dat was te horen aan de fanatieke begroeting voor de wedstrijd.
We begonnen met Stephanie in de goal en zij had een paar hele mooie reddingen!
Met een mooi afstandschot van de tegenstander kwamen ze toch op 1-0.
Er werd door ons heel goed verdedigd en we probeerden snel de bal af te pakken bij de tegenstander en de bal onderling snel over te spelen.
Na een mooie verdedigende actie van Dione, had Stephanie het eerste schot op goal, maar helaas net naast….
De White Demons konden 2x achter elkaar op een leeg doel schieten, maar schoten gelukkig voor ons, net naast. Stephanie heel goed gekeept!
Toen mocht Eef in de goal. Er werd heel mooi overgespeeld tussen Nienke en Bram, maar helaas konden we de bal niet op de goal gooien.
De White Demons maakte 2-0 en al snel gevolgd door een lastige stuitbal voor onze keeper Eef, 3-0.
Ondanks goed verdedigend werk van Mila en Guusje konden we de 4-0 niet voorkomen.
De trainster van de White Demons gaf aan dat wij met één speler extra mochten spelen, dat was wel erg sportief, want het verschil was toch wel groot.
Weer een afstand schot van de White Demons, maar Eef hield de bal tegen met een hele mooie redding.

Er werd heel hard gewerkt door ons en goed gespeeld, maar helaas hadden we nog geen doelpunt gemaakt. In de rust zat iedereen met rode wangen op de bank.
Na enkele tips van Ester en Gita, begonnen we aan de tweede helft.

Binnen 10 seconden wist Guusje het eerste doelpunt voor ons te maken. 4-1 Yes!
Mila speelde de bal naar Dione die op de goal kon gooien, maar helaas net mis.
De White Demons wisten twee keer te scoren, door net vanaf de helft in een leeg goal te gooien, 6-1

Wij hadden een paar mooie schoten op het goal en Stephanie wist de 6-2 te maken.
Door weer een hard afstand schot in de hoek werd het 7-2.
Door goed verdedigend werk van Bram die zijn handen goed omhoog hield, maakten we het de tegenstander toch lastig.
En Guusje wist met een mooie stuitbal 7-3 te maken.
Helaas wisten de White Demons weer 2x te scoren, dus 9-3.

Toen mocht Dione het proberen als keeper. De eerste bal die ze kreeg was meteen een hele mooie redding, maar kort hierna weer een hard afstand schot en toen was het 10-3.

Nienke gaf vervolgens een mooie pass op Eef, maar ze kreeg geen ruimte om hard op de goal te gooien. Guusje gaf nog een mooie pass aan Dione, maar die gooide net naast.
In de laatste minuut maakte de White Demons 11-3 (eindstand).

F2 jullie hebben heel hard gewerkt, goed overgespeeld en goed verdedigd!!