De twee punten blijven weer in Drunen!

Software Society/Avanti DS1
Taxandria DS1
11-12-2016

Scheidsrechter:   Schillemans, T
Vandaag, zondag 11 december, stond de tweede krachtmeting met Taxandria op het programma. Ditmaal werd er in Drunen gespeeld. Vooraf werd, zoals bij elke thuiswedstrijd, de speler van de week in het zonnetje gezet. Ditmaal was het Maé, die trouwens een prachtige goal scoorde.

De eerste helft was erg rommelig. Er waren kansen over en weer, maar ook veel slordigheden aan beide kanten. De dames van Avanti hadden met een ruime voorsprong de rust in kunnen gaan, echter ontbrak het aan efficiëntie. De ruststand: 11-9.

De rustpauze bleek de dames van Avanti goed te hebben gedaan. Na rust waren de dames wel efficiënt. In aanvalssituaties werd zelfs soms met een extra speler gespeeld. De twee punten blijven weer in Drunen. Eindstand: 28-19.