Avanti - Dos '80

DOS '80 DS1
27-11-2016

Scheidsrechter:   Meulendijks, J
Op het schema van de dames 1 stond de thuiswedstrijd tegen Dos 80. De uit wedstrijd werd met 7 doelpunten verschil verloren, dus er was nog iets goed te maken. We wisten van tevoren dat dit een pittige wedstrijd zal gaan worden. Na een goede warming-up waren de dames van Avanti klaar om met de wedstrijd te beginnen. De wedstrijd was begonnen en de dames van avanti scoorde het eerste doelpunt. Avanti was sterk in de verdediging, maar in de aanval ging het iets moeizamer. De wedstrijd ging met de stand gelijk op. Uiteindelijk kwam de rust en stond avanti met 9-8 voor. Na een goede peptalk van de coaches stond avanti weer sterk in de verdediging, en niet te vergeten ook in de aanval. In de tweede helft heeft avanti nog één keer achter gestaan, maar dit werd al gauw weer goed gemaakt. De dames van Avanti maakte steeds meer doelpunten waardoor ze een voorsprong kregen op dos 80. De wedstrijd werd uiteindelijk gewonnen door Avanti met 17-15.