Mooie winstpartij F2

Avanti F2
Goodflooring/H.M.C. Raamsdonksveer F2 (g)
25-05-2019

Scheidsrechter:   K (Kelly) Crielaard
De wedstrijd begon met Guusje in het doel. Vrij snel in de wedstrijd kwam Avanti op voorsprong door een mooi doelpunt van Dione (1-0). Niet lang daarna maakt ook Guusje een mooi tweede doelpunt voor Avanti. De tegenpartij kreeg ook een paar mooie kansen maar door de goede verdediging van onder andere Nienke en Lisa kwam de tegenpartij niet tot scoren. Halverwege de eerste helft werd Thomas de vliegende keep. Mila, die vandaag haar eerste wedstrijd speelde scoorde de 3-0. De tegenpartij scoorde het eerste tegendoelpunt, die niet te houden was voor de keeper. Vlak voor rust scoorde Guusje de 4-1, Dione de 5-1 en Thomas de 6-1.
Na de rust kwam Dione in het doel te staan. De tegenstander scoorde de 6-2. Maar Eef maakte er kort daarna 7-2 van. Hierna scoorde de tegenstander 7-3 en Guusje scoorde de 8-3 voor Avanti. Halverwege de tweede helft kwam Mila in het doel te staan. maar dit weerhield haar er niet van om ook doelpunten te maken, de 8-3 en de 9-3. Dit werd ook de eindstand. De meiden en jongen van de F2 hebben het weer top gedaan!