Nieuwe tenues voor de E2

De meiden van de E2 van Handbalvereniging Avanti hebben de sponsoren beloond met een dikke high five: dankzij die drie enthousiaste ondernemers speelt het team namelijk in mooie nieuwe tenues!

Zowel de shirts als de broekjes zijn gesponsord door Topfysiotherapie Drunen, Topfysiotherapie Handencentrum de Langstraat en Studio Kolibrie uit Drunen.

Topfysiotherapie Drunen is inmiddels een bekend adres in Drunen en omgeving voor behandeling van klachten aan het houdings- en bewegingsapparaat. Onder het motto: ‘samen bewegen naar beter’, richten zij zich op het in beweging brengen en houden van de mens.

Topfysiotherapie Handencentrum Langstraat behandelt mensen met klachten en/of blessures aan arm en hand.

Studio Kolibrie is een vlot bedrijf dat ondernemers helpt hun zichtbaarheid te vergroten. De concepten bestaan uit tekst, fotografie en/of video.

Dankzij deze 3 ondernemende handbal-ouders kan de E2 nu op het veld helemaal niet meer stuk!

Sponsors werden zeer hartelijk bedankt door het veelbelovende meidenteam!

24-11-2019

Nieuw tenue E2

Vanaf nu is het mogelijk om je (team) in te schrijven voor het 35e familietoernooi op zondag 23 juni 2024. Ga naar Familietoernooi 2024 Meer >

In memoriam