Wedstrijdgegevens

Gegevens over wedstrijden, uitslagen en standen werden door middel van een zgn. plugin vanuit NHV/OnsWeb in onze eigen website geïmporteerd. Dat ging niet altijd vlekkeloos. Met name de locatie van de wedstrijden was niet altijd betrouwbaar. Omdat NHV/OnsWeb stopt met deze plugin, is Avanti overgestapt naar de Dataservice van Sportlink. Dat betekent dat wedstrijden, uitslagen en standen nu via Sportlink in onze website landen. Als het goed is, merken jullie er niet veel van, hooguit dat gegevens betrouwbaarder zijn. Laat het ons weten als er toch nog iets niet goed gaat.

Vanaf nu is het mogelijk om je (team) in te schrijven voor het 35e familietoernooi op zondag 23 juni 2024. Ga naar Familietoernooi 2024 Meer >

In memoriam

07-07-2023