Serge's Loodgietersbedrijf BV shirtsponsor E3

De jeugd heeft de toekomst, en dat weten ze bij club HV Avanti maar al te goed. Het enthousiasmeren van (nieuwe) jeugd, ouders en bestaande sporters werpt zijn vruchten af. Alle leden doen er alles aan om het naast sporten vooral gezellig te maken. Avanti is meer dan handballen alleen! Bingo avonden, een playbackshow, een speurtocht of gewoon gezellig trainen. Samen spelen, samen winnen of verliezen maar belangrijker nog incasseren. Tegenslagen zijn om overwonnen te worden. Coördinatie, spelinzicht, sportiviteit, samenhorigheid en o.a. verantwoordelijkheid maken sporten bij Avanti leuk en leerzaam. Een wedstrijd bij de jeugd begint met een yel een hand schudden en wordt afgesloten met een bedankje aan de scheids en een individueel shot op het doel.

Serge van de Nieuwegiessen, eigenaar van Serge’s Loodgietersbedrijf bv "De Drunense Loodgieters", zelf vader van 4, ziet er het nut van om sport te stimuleren bij de jonge kinderen en kiest voor sponsoring van handbal teamsport. Net als bij zijn loodgieters-team weet hij als geen ander hoe belangrijk en leuk het teamgevoel kan zijn. En scoren doe je samen!

“De Drunense Loodgieters”, beter bekend als Serge's Loodgietersbedrijf bv, is in 2002 gestart vanuit pure passie. Een klein bedrijf qua structuur maar groots in prestaties. Ze zijn er met hun team van 10 mensen op ingericht om snel te kunnen reageren op het kleine particuliere werk EN om grote projecten snel op te pakken en af te werken.  Een speciale plek in het hart heeft het werk in het monumentale EN de inzet van warmtepompen in de bestaande bouw. Nieuwbouw is nooit een ambitie geweest. Juist het kleine particuliere werk heeft een sterke voorkeur! Vandaar ook de keuze voor sponsoring bij een relatief kleine club. Deze clubs draaien vaak op de fanatieke inzet van enkele vrijwilligers met het hart op de juiste plaats. Die clubs verdienen de sponsoring des te harder, aldus Serge.

De bedrukking van de shirts nam Jesners Woonaccessoires voor haar rekening en het resultaat mag er zijn. Avanti bedankt De Drunense Loodgieters en Jesners hartelijk voor dit mooie gebaar!

Vanaf nu is het mogelijk om je (team) in te schrijven voor het 35e familietoernooi op zondag 23 juni 2024. Ga naar Familietoernooi 2024 Meer >