Avanti Herenselectie in het nieuw

Zondag 30 september werd de vernieuwde herenselectie en het nieuwe tenue gepresenteerd. Op het wedstrijd shirt pronken nu de logo’s van: van der Sanden Afrasteringen, IXXI Hairstudio, Hans van Mierlo en Didoor maatkasten. Broeksponsor: Van Delft Groep.

Welbekende Avantianen: Mathieu Kuypers, Kevin Schapendonk, Björn Coenen, Jan Elshout, Tim van Hulten, Luke Koppenhol, Youri Mols, Tim Tielemans, Joep Verharen, Janiek Vermeulen zijn aangevuld met: Marc van Bijnen, Dave de Boer jr., Thom van Wanrooij en Tijs Hellegers. Allen uit "eigen keuken”.

Toen er gepraat werd over een nieuw tenue hebben we gelukkig snel bestaande en nieuwe sponsors kunnen overtuigen. Fijn dat met de naam Avanti velen deuren opengaan, dat is toch wat we met onze club goed voor elkaar hebben. Ook steeds meer jeugd weet Avanti te vinden, wat een verschil met 5 jaar geleden, toen hadden we slechts enkele jeugdteams.

Vanaf nu is het mogelijk om je (team) in te schrijven voor het 35e familietoernooi op zondag 23 juni 2024. Ga naar Familietoernooi 2024 Meer >

In memoriam

07-07-2023