HV Avanti en de Wet AVG

Vanaf 25 mei beschermen alle EU-landen je privacy volgens dezelfde regels. Dan gaat namelijk de nieuwe Europese privacywet in: de AVG (Algemene Verordening Gegevensbescherming). Deze wet zorgt ervoor dat je privacy nog beter beschermd wordt.

En hoe doet HV Avanti dat?

We hebben een privacy policy opgesteld, waarin precies beschreven wordt welke gegevens HV Avanti van je heeft en waarvoor deze nodig zijn. Die Policy vind je hier

Daarnaast is het aanmeldingsformulier aangepast, zodat we alleen die gegevens vragen die we nodig hebben. Maar dat betekent ook dat we nog voor een aantal zaken toestemming moeten vragen bij bestaande leden. Dat is de reden dat je binnenkort van je trainer/coach een formulier krijgt. Wij hebben dat weer nodig. Dus je moet het sowieso ingevuld teruggeven aan je trainer/coach.

Geen nieuwsberichten gevonden.