Software Society steekt dames Recreanten in het nieuw

Dames recreanten hebben twee teams met ca. 25 dames. Deze dames spelen ongeveer 1 keer per maand, op een doordeweekse avond. Zij draaien 1 competitie, sommige wedstrijden worden in de zaal afgewerkt, andere wedstrijden spelen zich buiten op het veld af.

De 2 teams zijn goed voor zo'n 300 jaar spelervaring. Maar dat niet alleen! Er loopt een penningmeester rond, het wedstrijdsecretariaat, het verenigingssecretariaat, diverse scheidsrechters, barmensen, redactieleden, trainers, coaches, enzovoort. Met andere woorden: er staat ook ruim 200 jaar vrijwilligerservaring op het veld! Allemaal dames met een groot hart voor de vereniging.

Omdat de dames minder wedstrijden spelen, gaat de kleding die zij dragen veel langer mee. Maar ook daarvoor komt een moment dat het écht niet meer kan. En dat moment was aangebroken. Gelukkig was Software Society bereid om alle dames te voorzien van een compleet tenue! Trainingspakken, wedstrijdshirts én wedstrijdbroeken. Jesners verzorgde de bedrukking. Samen hebben zij er dus voor gezorgd dat de dames recreanten er allemaal de komende jaren mooi op staan. De dames zullen ervoor zorgen dat Software Society breeduit gedragen wordt. Bij het maken van de foto's zijn Software Society (Dennis Münninghoff), Jesners (Liesbeth Huiberts), en Marcella Willemse (die er veel werk aan heeft besteed) in het zonnetje gezet. Wij bedanken hen hartelijk!

Vanaf nu is het mogelijk om je (team) in te schrijven voor het 35e familietoernooi op zondag 23 juni 2024. Ga naar Familietoernooi 2024 Meer >

In memoriam

07-07-2023