Heren recreanten van Avanti ongeslagen zaalkampioen!

De heren recreanten van Avanti zijn afgelopen zaalseizoen 2017/2018 ongeslagen kampioen geworden in de brabantse recreanten competitie. Voor de wedstrijd werden de heren in hun nieuwe tenues gestoken mogelijk gemaakt door: Van der Sanden Afrasteringen, Beauty Nails Drunen, Zweminstituut Drunen en Labry Kado's & Woonaccessoires Waalwijk.

Deze laatste wedstrijd tegen Roef uit Moergestel kende een goede start. Door meerdere goals van Harold van den Meijdenberg en Rolf Kruger liep Avanti snel uit op Roef. Ruststand 13-7 in het voordeel van Avanti. Na de rust liep het wat minder soepel bij Avanti en kon Roef terugkomen in de wedstrijd. Door de brede selectie met 5 wisselspelers op de bank en uitstekend keeperswerk van Theo van Hulten weet Avanti Roef toch net steeds voor te blijven in de score. In de de slotfase betalen de extra wissels van Avanti zich uit en loopt Avanti weer uit naar een marge van 5 doelpunten. Eindstand 23-18 voor Avanti! Kampioen!

De wedstrijd verliep in een zeer sportieve sfeer onder de leiding van een uitstekende fluitende Henk Klerks. Op naar het volgende zaalseizoen waarin met de nieuwe tenues wederom om de hoogste eer gestreden zal worden.

Vanaf nu is het mogelijk om je (team) in te schrijven voor het 35e familietoernooi op zondag 23 juni 2024. Ga naar Familietoernooi 2024 Meer >