D2 nieuwe shirts

De jeugd heeft de toekomst, en dat weten ze bij club HV Avanti maar al te goed. Het enthousiasmeren van (nieuwe) jeugd, ouders en bestaande sporters werpt zijn vruchten af. Alle leden doen er alles aan om het naast sporten vooral gezellig te maken. Bingo avonden, paaseieren zoeken, kamp of gewoon gezellig trainen. Samen spelen, samen winnen of verliezen maar belangrijker nog incasseren. Tegenslagen zijn om overwonnen te worden. Met het splitsen van het te groot geworden D team was er direct een tekort aan wedstrijdshirts. Gelukkig wilde Richard van Hassel van Landelijkgoed een mooi bedrag schenken voor nieuwe wedstrijdshirts.

Landelijkgoed levert haardhout, evenementenvuren, houtenpoorten, afrasteringen en diverse producten voor het buitenleven. Met landelijke stijl en oog voor detail maakt Richard van Hassel het verschil.

Jesners woonaccessoires dacht goed mee en verzorgde de bedrukking wat nog best een lastig klusje bleek te zijn. Maar het resultaat mag er echt zijn.

Wij van Avanti danken Richard van Landelijkgoed en Jesners Woonaccessoires hartelijk voor dit mooie gebaar!

Geen nieuwsberichten gevonden.