Dames 1 nieuwe presentatieshirts

Het eerste damesteam van handbalvereniging Avanti is al bijna 2 jaar keihard aan het trainen en knokken onder de naam Software Society/Avanti DS1. Seizoen 16/17 lieten de dames al goed zien wat ze waard waren en bleven ze in de 2de klasse steeds in de top 3 van de poule. Dit seizoen staan ze echt al maanden aan op de eerste of tweede positie, grote kans op promoveren dus!

Software Society is al 2 jaar sponsor en mag best trots zijn! De meiden van Avanti zetten superspannend wedstrijden neer en staan zeer regelmatig met mooie verslagen in het regionale Weekblad. Bij de vraag aan Dennis Münninghoff van Software Society voor presentatieshirts na de wedstrijd twijfelde Dennis dus geen moment. Software Society sponsort zeer regelmatig evenementen en goede doelen in de regio. Voor directeur Dennis Münninghoff is de sponsoring van een sportteam redelijk nieuw. “het past goed in onze strategie om breed aanwezig te zijn in de samenleving, net als dat ook het geval is met IT. De ondersteuning van een team als Avanti is ideaal. Het zijn gedreven meiden met een goede uitstraling. Echt een mooi visitekaartje van het bedrijf”. Sportwereld Drunen leverde de mooie polo's en Jesners uit Drunen verzorgde de bedrukking van de polo's. Een mooi detail is dat de naam van de speler op het shirt staat, supermooi resultaat! Zondag 8 April zal een hele spannende wedstrijd worden dan mogen de dames thuis in Sporthal de Dillenbrucht laten zien of ze echt de beste zijn. Ze spelen dan tegen DOS’80/Olympia nummer 2 in de poule. De toegang is gratis, wedstrijd begint om 14.15 uur, zorg dat je erbij bent!

Vanaf nu is het mogelijk om je (team) in te schrijven voor het 35e familietoernooi op zondag 23 juni 2024. Ga naar Familietoernooi 2024 Meer >

In memoriam

07-07-2023