Sponsoring en PR

Deze commissie is verantwoordelijk voor de PR en de sponsoring binnen de vereniging.

Vrijwel iedereen in ons land heeft wel iets met sport.
Kinderen worden vaak al op jonge leeftijd lid van sportvereniging.
Velen blijven hun leven lang lid van een sportvereniging en brengen daar ook veel tijd door, anderen zijn minder actief en kijken liever naar sport op televisie.
U kunt als sponsor bekendheid en goodwill opbouwen met het sponsoren van onze sportvereniging.
Sport en sponsoring zijn in onze tijd onlosmakelijk met elkaar verbonden.
Waar sport een steeds belangrijkere plaats in onze maatschappij heeft verworven, is sponsoring uitgegroeid tot een vorm van ondersteuning waar het bedrijfsleven zicht steeds sterker in heeft kunnen profileren.
Onze sportvereniging kan niet zonder sponsoring vanuit het bedrijfsleven en is dus ook afhankelijk van uw steun.
Een noodzaak want de vele kosten waarvoor een sportvereniging zich gesteld ziet, kunnen niet gedekt worden door de contributies.
Handbalvereniging Avanti is ontzettende blij met de steun van de bedrijven uit de regio die momenteel sponsoren.
Het is noodzakelijk om nieuwe en gemotiveerde sponsoren te vinden zodat de vereniging een gezonde vereniging blijft, die met name de jeugd goed kan blijven ondersteunen.
Naast het steunen van onze sportvereniging is sponsoring een goede manier om uw bedrijf onder de aandacht te brengen bij potentiƫle klanten in de regio.

Leden

Commissielid Arno van Nistelrooij
Commissielid Marjon Elshout
Toegevoegd door
Publicatie
Er zijn geen documenten aanwezig in deze map.