Columns

Binnenkomer 30-08-2014

Er was eens ...

Er was eens een meisje die de vraag om het clubblad te gaan maken met een twijfelachtig “ja” beantwoordde, waarmee ze in ‘de redactie’ belandde. Vergaderingen hadden we niet, we overlegden wat (telefonisch) en verder deed ik gewoon wat ik dacht dat goed was.

In de loop van de jaren gingen we mee met de technieken. Ik stapte af van het typemachine en ging het op de computer doen. Eerst printte ik het zelf nog uit, later werd dat meteen bij de drukker gedaan. Het clubblad ging van A4-formaat naar A5.

Vorig jaar stelde ik hardop de vraag of de papieren versie nog wel gelezen werd. De reacties waren hartverwarmend (de binnenkomer en het stukje van de voorzitter werden gelezen), maar bevestigden wel mijn vermoedens.

Dit jaar slaan we een nieuw tijdperk in: alleen een website, gecombineerd met een app. We hopen dat jullie hier je informatie vandaan kunnen halen. We zijn nog druk bezig, dus hij is nu nog steeds niet helemaal af, maar we moeten ergens beginnen. Goede ideeën zijn welkom!