Familietoernooi 2018

Tijdstip 10:00 - 16:00 uur
Locatie Clubhuis De Schakel
Adres Torenstraat 146

Hierbij hebben wij het genoegen jullie met de familie en aanhang uit te nodigen voor het traditionele familietoernooi van handbalvereniging AVANTI. Dit zal plaats vinden op zondag 24 juni 2018 op de velden bij ons clubhuis “de Schakel” in de Torenstraat.

Om de kosten enigszins te dekken vragen wij per team een bedrag van € 15,00 inschrijfgeld, te voldoen op de toernooidag bij het wedstrijdsecretariaat.

De inschrijving geschiedt op volgorde van aanmelding en dient binnen te zijn vóór 1 juni 2018. Speciaal voor de kinderen zijn er in de pauze kinderwedstrijden.

De poule-indeling zal gemaakt worden op basis van de teamindelingen, zodat ieder team gepaste tegenstanders kan krijgen.

Opstelling tijdens de wedstrijd: maximaal 2 actieve spelers (geldt niet voor kinderen van 12 jaar en jonger) en minimaal 2 dames (kan in overleg ook anders). Er mogen meer actieve spelers in een team zijn, hiermee wordt bij de poule indeling rekening gehouden. Bij een goede teamopgave kunnen de teams op sterkte ingedeeld worden.

Algemeen: per ingeschreven team dient tevens minimaal één scheidsrechter te worden opgegeven.
Individuelen: Leden die onvoldoende familie hebben om een team te vormen, kunnen zich toch opgeven. De organisatie zal uit deze inschrijvingen dan een team samenstellen.

Het toernooi heeft een recreatief karakter, dus sportiviteit is het belangrijkst.

Voor vragen of meer informatie, mail naar familietoernooi

Online inschrijven voor deze activiteit is niet mogelijk. Inschrijven was mogelijk t/m 02-06-2018.
Aantal inschrijvingen: 6