Uitwedstrijd bij SC Elshout

Elshout DMW1
Avanti DMW1
18-05-2017

Donderdagavond 18 Mei 19:45 uur op de fiets naar Elshout voor een potje handbal. Elshout tegen Avanti altijd spannend, zo ook nu weer. Spannend tot het einde.
We begonnen goed. De ballen van Ester vlogen erin en wij kwamen voor te staan. Dit duurde echter niet lang. Helaas begon Elshout ook los te komen en scoorde wat meer doelpuntjes dan wij deden. We komen achter te staan en gaan met 5-4 de rust in.
Corry geeft ons een peptalk en we besluiten dat de tweede helft onze betere helft wordt. Zo gezegd zo gedaan. Er wordt goed verdedigd, mooi samenspel. Bianca, Ester, Miriam, Sophie en Debbie weten nog wat doelpuntjes te scoren. Marjon staat als een kei te keepen en haalt er mooie ballen uit. Met nog maar een paar minuten op de klok en een gelijke stand weten we toch door mooi samenspel van Ester en de afmakers van Sophie te komen tot de stand van 8-9. Gewonnen!!! Top gespeeld dames en Jacqueline, Wendy en Sophie bedankt voor het mee spelen. Op naar de volgende wedstrijd. 1 juni om 20:30 bij de Schakel tegen Mixed up.

De derde helft?? Wederom gewonnen.