F1 in goede doen

Taxandria F1
Avanti Gemengd F1
13-05-2017

Afgelopen zaterdag was de tweede wedstrijd voor onze toppertjes. We moesten om 11.00 uur aantreden in Oisterwijk tegen Taxandria F1. Iedereen was erbij, dus we waren op volle sterkte. Het was lekker weer, dus goede omstandigheden om een lekkere pot te spelen. En dat hebben ze gedaan.
Het is gewoon geweldig om te zien hoe deze kinderen de bal overspelen en andere vrij zien staan. De opdracht was dan ook, dat de bal snel rond ging en probeer niet te stuiten.
En dat hebben ze gedaan. De eerste helft wilde de bal er nog niet zo goed in, maar na de rust gingen ze los. Iedereen heeft ook gescoord. Een leuke wedstrijd die ook goed begeleid werd door de scheidsrechter.

Aankomende zaterdag spelen we de laatste thuiswedstrijd van de buitencompetitie. Willen jullie ze zien spelen,kom dan as zaterdag om 12.00 uur naar ons prachtige buitenaccommodatie. Tot dan!