Vakantie voorbij, het is weer begonnen

Avanti Gemengd F1
Taxandria F1
10-09-2016

Scheidsrechter:   Sikkers, A.
Na een verdiende vakantie voor iedereen, was het afgelopen zaterdag weer lekker ballen. Een week van te voren hadden we het verenigingstoernooi gehad, dus we hadden al wat kunnen oefenen.

Het team is bijna intact gebleven, alleen Pim is naar de E-jeugd gegaan. Steffen en Ruby zijn erbij gekomen, zij komen van de F2.

De wedstrijd van vandaag was tegen Taxandria, ook daar waren wijzigingen in het team. Om 13.00 uur floot Ancke dat de wedstrijd begon.
We waren gelijk scherp en speelden mooie aanvallen.
Helaas stond het vizier niet goed en gooiden we veel ballen naast of op de keeper.
Gelukkig hadden we ook ballen die wel in de goal gingen en na een half uurtje spelen was de eindstand 6-1 voor Avanti.

De eerste wedstrijd, gespeeld in een erge warme omgeving en gewonnen! Super toppers!

Aankomende zondag uit naar Blauw-Wit. Wij gaan er weer voor!