F1 kampioen 2016-2017!

Afgelopen zaterdag was het zover! De laatste wedstrijd van het zaalseizoen voor de F1. Alle wedstrijden gewonnen en dat betekent dus dat je kampioen bent. Bij de F-jeugd doen ze niet aan kampioenschappen, maar de ouders en begeleiding vonden dat we dit niet zomaar voorbij konden laten gaan. Dus was het erg druk rond 13.20 in de sporthal. Ouders, opa's en oma's, broertjes en zusjes en Hans en Liesbeth, sponsor AKW, waren aanwezig om de wedstrijd te bekijken.

De wedstrijd ging lekker en we speelden goed over. Daardoor kreeg iedereen de kans om te gooien. Helaas ging de bal er niet bij iedereen in, maar het was weer een leuke wedstrijd om te zien. En na een half uur stond de eindstand op het bord: 19-3. Het kampioenschap was een feit.

Nadat we een foto op het veld hadden gemaakt, gingen we de kleedkamer in. Daar waren alle ouders om de kinderen te feliciteren. Ook kregen ze mooie shirts en een envelop van HV Avanti. Toen met z'n allen met de kleren aan onder de douche. En boven stond er een lekkere taart klaar. Ook Hans van sponsor AKW had voor de kinderen een verrassing: een lekkere snoepzak.

Onder de wedstrijd hadden een aantal ouders de fietsen versierd met gele en zwarte ballonnen. Dus daar ging de stoet, op de fiets, door het centrum richting de Schakel. Daar aangekomen hebben de kinderen heerlijk gespeeld terwijl de ouders wat dronken op het kampioenschap. Ook werden er nog lekker frietjes gegeten. Een mooi eind voor deze leuke middag.

Dit team is afgelopen seizoen zo gegroeid. Als je een doelsaldo hebt van + 233 (!!!) zit het wel goed met de toekomst van Avanti. Nu gaan we naar buiten en daar hebben ze ook nog kans om kampioen te worden.

Wij, Maarten, Corry, Harold en Annemiek zijn trots op jullie!!!!!
#F1kampioen#hvavanti#trots

03-04-2017

Kampioenschap F1 2016-2017

Vanaf nu is het mogelijk om je (team) in te schrijven voor het 35e familietoernooi op zondag 23 juni 2024. Ga naar Familietoernooi 2024 Meer >