Zweminstituut Drunen sponsor E2

Handbalvereniging Avanti krijgt sinds jaren weer de aandacht die de leuke teamsport verdient. Dit ook door het Nederlands vrouwenteam wat zo goed presteerde op de Olympische spelen. Alle belangstelling trekt ook steeds meer leden. De kinderen die van de sfeer en het teamgevoel geproefd hebben bij Avanti schrijven zich snel in. Dat merkte Roel van Bladel ook. Eerst zijn oudste zoon en al snel zijn andere 2 zonen en zelf bleef hij niet achter en schreef zich in bij heren recreanten. Geheel zonder handbalervaring een echte laatbloeier.
Met het inzicht dat kleine sportclubs zoals Avanti alle steun goed kan gebruiken sponsort hij nu het team van de jongste telg uit de familie.
Het Zweminstituut Drunen is een zwemschool met 30 jaar ervaring in het geven van zwemlessen aan kinderen en volwassenen. Naast het zwem abc worden er ook aquarobics en therapielessen gegeven.

Wij van Avanti danken Roel en Margret van Zweminstituut Drunen hartelijk voor dit mooie gebaar!

Vanaf nu is het mogelijk om je (team) in te schrijven voor het 35e familietoernooi op zondag 23 juni 2024. Ga naar Familietoernooi 2024 Meer >